Slagare romanesti, muzica veche straina, retete culinare - e-neatza.ro

Un șofer are probleme cu transportul de bușteni

Merci de like! Trimite prietenilor tai

URL

Am inregistrat votul tau. Multumim!

Ne pare rau, numai utilizatorii inregistrati pot crea playlist-uri.
URL


Adaugat de E-neatza.ro in Auto Video
3,389 Vizionari

Publicitate

Descriere

Un autocamion ROMAN R10215 cu sarcina utilă de 10 tone transport bușteni cu lungimea mai mare decât dimensiunea platformei de încărcare.

Deși are un motor de 215 cai putere (MAN D2156 HMN 8) și două punți motrice pe spate, autovehiculul are probleme în transportarea încărcăturii.

Materialul lemnos se deplasează spre spate, iar centrul de greutate al autocamionului se schimbă în aceeași direcție.

Din acest motiv autovehiculul se ridică din partea frontală și rămâne cu roțile din față suspendat în aer fără a avea posibilitatea de a reveni prin propria forță în poziția normală.

Șoferul încearcă să deplaseze mașina înapoi deoarece numai punțile din spate mai au contact cu solul, dar operațiunea nu dă rezultate din cauza buștenilor care s-au deplasat prea mult și au
mutat centrul de greutate al ansamblului autocamion-încărcătură.

Autovehiculul nu este destinat unui asemenea transport, iar acesta nu este singurul caz în care puntea din față rămâne suspendată.

Singurele autocamioane fabricate la Brașov, cu dotarea corespunzătoare pentru exploatări forestiere sunt cele în varianta DAC 665 echipate cu braț de macara prevăzut la capăt cu graifer.

Unele dintre ele sunt dotate și cu troliu.

Macaraua poate fi acționată hidraulic printr-o instalație care este montată pe platforma autocamionului chiar în spatele cabinei.

Comenteaza

RSS
Positive SSL